Etykiety

niedziela, 4 stycznia 2015

Słowo się rzekło - blog się założyło.

Witam serdecznie na Painted Sinatra Blue, miejscu, gdzie od dziś chciałabym się dzielić wycinankami ze swojego życia. To pierwsza notka na moim blogu, który na razie jest puściutki i wymaga dopieszczenia od strony graficznej. Ale wszystko przyjdzie z czasem (a także wraz z ogarnięciem przeze mnie technologii bloggera ;)

Blog powstał po to, by pomóc mi zorganizować, usystematyzować oraz na bieżąco opisywać moją urodową pielęgnację włosów, twarzy i ciała. Z chęcią podzielę się moimi doświadczeniami, a nuż komuś pomogą, tak jak i mnie "pomagały" blogi Włosomaniaczek.
Nie zabraknie też smaczków w postaci kulinarnych przepisów, recenzji książek, muzyki a także masy innych rzeczy, które mi wpadną do głowy, bo ten blog mój ci on jest! I z tego względu wszystko będzie takie moje i najmojsze.
  
Zapraszam! :3


R.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz